AVS KALENDĀRS - APSARDZES FIRMAS SPECIFIKA

                                                   I N S T R U K C I J A

AVS Programmas Kalendārs specifiska izstrāde (Programma) domāta apsardzes firmai, kura Uzņēmuma kārto apmeklējumu pieteikumu, apmeklētāju ierašanās, pavadīšanas aiziešanas kontrolei. Papildus tam, kas ir redzams Kalendāra aprakstā - http://www.avs.lv/Kalendars/CRM.html , kas pamatā domāts darbam ar klientiem (CRM [customer relationship managment], atpūtas centriem, juristiem un citu attiecību kārtošanai ar klientiem), apsardzes firmas darba režīms tiek ieslēgts sekojoši: Palīglīdzekļi->Programmas izvēle->Apsardze

Kad izvēlēts tāds programmas darbības veids, programma uzrāda sekojošu specifiku:

1.Programmas lietotāju līmeņi.

Tiek ieviesti 3 programmas lietotāju līmeņi:

1.1. Sistēmas administrators” - pieejamas visas programmas funkcijas;

1.2. Apmeklētāju menedžeris” ar sekojošām funkcijām:



1.3. Sargs ar sekojošām funkcijām:

Lietotāju līmeņus un paroles nosaka sistēmas administrators caur mūsu darbinieka kartiņu – papildinot vai labojot to:

Fiziskās personas kartiņā sistēmas administratoram ir iespējams atzīmēt to, ka persona ir Uzņēmuma darbinieks (Mūsu) un ļaut šim darbiniekam pašam mainīt savu piekļuves paroli. Sistēmas administrators fiziskās personas kartiņā var ievadīt citu informāciju par darbinieku, noteikt paroli un noteikt darbinieku kompetenci, izvēloties kartiņā vajadzīgo klasifikatoru Līmenis:


Līdzīgā veidā tiek ievadīta klasificēta informācija par darbinieku grupām. Kad fiziskai personai tiek piešķirts mūsu darbinieka status, viņš pāriet uz izvēli mūsu darbinieks.

2.Jauns notikuma kartiņas

Notikuma kartiņa papildināta ar speciāliem laukiem:

2.1. Apmeklētāju menedžera un administratora kartiņa




Kartiņā ir redzams, ka apmeklējumu sagatavoja Austers, persona, kas pavada apmeklētāju ir Agafonova Ruslana un apmeklētājs gaidāms struktūrvienībā “Noliktava”.

2.2. Sarga kartiņa

Kad sargs sāk strādāt ar programmu, viņš ievada savu paroli un redz tikai šodien viņa objektā plānotos apmeklējumus:




Attēlā ir redzams, ka viens apmeklētājs ir ieradies savlaicīgi, otrs nav ieradies, par ko liecina dzeltenais apmeklējuma krāsojums. Kad sargs izvēlās apmeklējumu, lai par to ievadītu par to savu informāciju, viņam tiek piedāvāta notikuma kartiņa, kas pēc izskata līdzīga apmeklētāju menedžera kartiņai. Sarga rīcībā ir visa nepieciešamā informācija, lai savas kompetences robežās pārbaudītu apmeklētāja dokumentu ,un automašīnas datus.




Tomēr sargs nevar mainīt apmeklējuma kartiņas pamata informāciju, izņemot faktiskos ierašanās laiku un laiku, kad apmeklētājs pameta objektu. Sargam tāpat ir iespējams ievadīt klasificētu kontakta rezultātu un neformālu piezīmi tam paredzētajā laukā.

Citas Programmas iespējas ir aprakstītas jau pieminētajā Kalendāra (CRM) aprakstā ­ http://www.avs.lv/Kalendars/CRM.html

Sagatavoja AVS prokūrists

Andis Beļavskis

2015. gada 23. februārī