AVS pasūtījumu pieņešanas un izpildes kontroles programma Kalendars

SIA A.V.S. Ir izstradājis pasūtījumu pieņemšanas un izpildes kontroles programmu Kalendars, kas strādā kopa ar AVS Noliktavas uzskaites programmu un tiek pievienota pie dažādiem kases aparātiem. Programma domāta galvenokārt uzņēmumiem, kas sniedz pakalpojumus un paralēli pardod arī preces vai izgatavo izstrādājumus pēc pasūtījuma.

Kad palaiž programmu kalendārs, uz ekrana parādās sekojošais attēls:








Programmai ir 3 ekrāna attēli:

  1. Tiek rādīti pasūtījumi un to izpilde nedēļas griezumā, kas ir parādīts iepriekš. Šāds ekrāna attēls dod iespēju ievadīt jaunu pasūtījumu uzklikšķinot ar peles taustiņu vajdzīgajā dienas laikā:

Uz ekrana parādās kartiņa, kuras laukos var ievadīt gan klientu, gan pakalpojumu, struktūrvienību kur notiek pakalpojums un uzņēmuma darbinieks, kas ir ieplanots pakalpojuma veikšanai. Pēc šīs informacijas ievadīšanas laiks, kas ir redzams kartiņas augšējā mala tiek rezervēts šīm klientam. Turklāt programma kontrolē, lai pakalpojumu sniegšanas vieta netiktu pārslogota. To nosaka pakalpojumu parametri, ko noregulē AVS Noliktavas programma. Vēl tiek kontrolēts arī pakalopojumu sniedzēju – uzņēmuma darbinieku noslodze un darba grafiks. Ja, piemēram, pēc darba grafika kādam no pakalpojuma sniedzējiem nav darba laiks, klientam nevar solīt šī darbinieka sniegto pakalpojumu. Līdzīgi tiek kontrolēts arī uzņēmuma struktūrvienību noslogojums.

Piezīmju laukā tiek irakstīta un saglbāta informacija par pakalpojuma sniegšanas speciāliem apstākļiem vai notikumiem, blakusefektiem, kas varētu būt notikuši pakalpojumu sniegšanas laikā. Tipveida piezīmes institūts tiek pielietots, lai atvieglinātu atkārtojošos piezīmju ierakstu pakalpojuma kartiņā.

Kad pakalpojuma sniegsana ir ieplanota un vēl nav atnācis laiks to sniegt, pakalpojuma kartiņa tiek nokrāsota gaiši zaļā krāsā. Ja uz pakalpojuma kartiņas atzīmē lauku Atnāc klients, kartiņa iepriekš parādītajā laukā pārkrāsojas tumšāka. Ja klients neatnāk norunātajā laikā, kartiņa tiek nokrāsota dzeltena, kas dara uzmanīgu pakalpojumu sniegšanas administrātoru. Tad varētu notikt telefoniska jauna pakalpojumu laika noteikšana, vai pakalpojuma atteikums. Tomēr tas paliek atzīmēts, ka nenoticis, lai turpmak varētu saņemt atskaites par nenotikušo pakalpojumu statistiku.

Ja klients iz atnācis un saņēmis pakalpojumu, tiek aizpildīts lauks “Izpildīts”. Tad atkarībā no programmas iestādījumiem:





1.1.Parādās AVS Noliktavas programmas režims kurā tiek drukāti čeki uz kasi, kas strādā fiskalās drukās režīmā

Programmas lietotājam vēl ir iespējams no Noliktavas krājumiem izvēlēties preces, kas var būt pielliktas pie izdrukajamā čeka. Apmaksa var notikt skaidrā naudā, ar bankas kredītkarti, dzēšot iepriekš samaksāto avansu vai apmaksāt pakalpojumu un preces kombinēti.

Pēc darījuma beigām AVS grāmatvedības sistēmā notiek pardoto preču noņemšana no uzskaites, ienākuma PVN un naudas līdzekļu kustības norēķins, ka arī debitoru – kreditoru norēķini. Klientu pakalpojumu uzskaites programma ir tieši saistīta ar Noliktavas un Bilances uzskaites programmu datu bāzēm.



















    1.2. Tiek nodota informācija speciālai AVS programmai, kas ar pieskaru ekrāna palīdzību izdrukā čeku uz kases aparāta, kas ir ieslēgts fiskālās drukas režimā (skatieties šīs programmas aprakstu)

    Pirmajā ekrāna rādīšanas režīmā tā augšējā kreisajā stūrī ir redzamas filtru uzlikšanas un citas iespējas:

    Filtru var uzlikt un likt rādīt informāciju par konkrētu klientu, konkrētu pakalpojumu, tā sniedzēju un konkrētu struktūrvienību, kurā tiek sniegts pakalpojums. Import DBF poga nozīmē to, ka ar tās palīdzību var sinhronizēt Kalendrara programmu ar Noliktavas un Bilances programmu datu bāzi. Ar blakus pogas palīdzību var izsaukt atskaišu veidošanas sistēmu.





  1. Ekrāna rādīšanas režīms ir tāds, kad tiek rādīti pasūtījumi un to izpilde dienu griezumos.






Ja izvēlās ekrānu dienas griezumos, tad informacija kolonās “pēc noklusēšanas” tiek rādīta par pakalpojumu sniedzējiem. Ja nospiež Tabs taustiņu vai pogu ekrāna augšējā daļā, rodas iespēja redzēt kolonas ar struktūrvienību nosaukumiem. Tādējādi ar Tabs palīdzību var redzēt kā plāno un un faktiski strādā gan pakalpojumu sniedzēji, gan struktūrvienības. Tas palīdz veikt pakalpojumu sniegšanas kontroli un koordinaciju.

  1. Atskaites


Lai sniegtu pēc iespējas lielāku atskaišu skaitu un Kalendara programmas lietotājs pats varētu saņemt sev vēlamu informāciju par pakalpojumu sniegšanu, Kalendara programmā ir izveidota augstak parādītā atskaišu pieprasījuma forma. Programmas lietotājs var izvēlēties jebkuru laika diapazonu, jebkuru klientu, pakalpojumu struktūrvienību vai pakalpojumu sniedzēju un pieprasīt informāciju par ieplanotiem, izpildītiem vai laikus nenotikušīem pakalpojumiem. Tādējādi tiek gatavotas atskaites par visu iespējamu informaciju, kas atrodas Kalendara datu bāzēs. Turklat Noliktavas un Bilances uzskaites programmu atskaišu sistemas arī sniedz informāciju par Kalendara programmas darbības rezultātiem. Tā ir informacija par ienākumime, PVN norēķiniem, par materiālu krajumiem un apgrozījumiem, parādiem un parādniekiem. Smalkāk to var redzēt attiecīgi Noliktavs un Bilances programmu aprakstos.




Palīglīdzekļi:

Palīglīdzekļi domati, lai Kalendāra programmas lietotajs varētu noregulēt programmas iestādījumus. Tie ir Uzņēmuma darba laiki nedēļas dienās, ka arī darba laiks “pec noklusēšanas”. Katram no pakalpojumu sniedzējiem ir iespējams noregulēt individuālu darba laiku, kas tiek ņemts vērā plānojot pakalpojumu sniegšanu kllientiem.

Sakarā ar to, ka programma Kalendārs ir savienota ar citām AVS programmām var būt plaši pielietota dažādu pakalpojumu sniegšanas un samaksas automatizācijai. Programma var būt pielagota katra Uzņēmuma vajadzībam, tradīcijām un metodem, kas pastāv uzņēmumā darbībā.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SIA A.V.S., reģ.Nr LV40002023879, Dārzaugļu iela 1-212, Rīgā, LV1012, tālrunis/fax 7292037,tālruņi 7842222,7842223, Internet www.avsprogress.com; alfreds@parks.lv, mob.tālrunis 9557989, Rēķins LV44UNLA0002050469627 LUB Centra filiālē, kods UNLALV2X002